joi, 20 ianuarie 2011

Curs de GO - UNICORN English AfterSchool 2011

Dupa prima lectie de GO, din Cursul de GO de joi (16:00 - 17:00), care a inceput in 2010, pe 16 decembrie la UNICORN English AfterSchool, nu puteam lasa treburile neterminate si am perseverat cu Lectia a 2-a (6 ianuarie 2011), a 3-a (13 ianuarie 2011),  a 4-a (20 ianuarie), etc.

Am continuat seriile de probleme si de teme din manualul lui Mirel Florescu (Tsurukame GO School, 6 DAN): Primii Pasi in GO lansat pe 26 noiembrie 2010. Am ajuns undeva pe la Lectia 5, dupa ce am jucat "ATARI Go", "GRUPUL Cel Mai Mare", si am inceput sa experimentam si "Construirea de TERITORII".  
 
Am dat si un mic test, dar poate cel mai important de la 8 participanti, am ajuns la 10, apoi la 11. Disciplina s-a imbunatatit vizibil si este minunat sa vezi prichindeii, mai seriosi poate decat multi jucatori adulti, cum incep partida cu un rasunator: ONEGAI SHIMASU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu