joi, 16 decembrie 2010

Curs de GO - UNICORN English AfterSchool

Se pare ca micutii nostrii de la UNICORN English After School - (o parte din cei 30 si care au participat la Atelierul de Initiere in GO din 25 noiembrie 2010) - au dorit musai sa isi petreaca macar o ora pe saptamana jucand GO. 

Si-au convins parintii, ne-au convins pe noi (se pare ca e o regula sa ne pupe si sa ne imbratiseze cand ne prind, asa ca am cedat destul de repede:)) ), si-au suflecat manecile si s-au pus pe treaba (vreo 9 pici la inceput, desi se pare ca numarul va creste din ianuarie 2011). 

Asadar, prima lectie de GO, din Cursul de GO de joi (16:00 - 17:00) a inceput pe 16 decembrie 2010, la ceea ce noi numim acum UNICORN Go Club.

Le-am facut carduri dragute, le-am dat probleme si teme si am continuat sa jucam ATARI Go. Din fericire, acum avem si o baza serioasa si un mare suport tehnic, moral si de suflet in manualul lui Mirel Florescu (Tsurukame GO School, 6 DAN): Primii Pasi in GO lansat pe 26 noiembrie 2010. 

Am facut primele 2 lectii, am jucat "GRUPUL Cel Mai Mare", am potolit un pic spiritele prea ambitioase si i-am impacat pe cei care au tot pierdut, asa ca nu stim cum au trecut cele 60 de minute de lectie.
Am fost uimiti sa vedem cat de serios si-au notat temele - de la prichindeii de 6 ani la cei de 10 ani - si cu cata seriozitate s-au "jucat" pe tablitele de GO de 9 X 9, a caror idee am primit-o tot de la Mirel (arigato, din nou).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu